تغییر نام بلوتوث جفت شده در اندروید

تغییر نام بلوتوث جفت شده در اندروید

فهرست مطالب

چگونه نام دستگاه‌های بلوتوث خود را در اندروید تغییر دهید؟ اگر شما هم مثل بسیاری از کاربران، از تجهیزات صوتی با سیستم بلوتوث استفاده می‌کنید، ممکن است در لیست دستگاه‌های جفت شده با گوشی خود، سردرگم شده باشید. بعضی از دستگاه‌ها ممکن است نام عجیب و غریبی داشته باشند و بعضی هم ممکن است نام یکسانی داشته باشند. در این حالت، بهتر است نام دستگاه‌های خود را تغییر داده و آن‌ها را به راحتی شناسایی کنید. در این پست، به شما روش تغییر نام دستگاه‌های بلوتوث جفت شده در اندروید را با به صورت ساده و کاربردی آموزش خواهیم داد. پس در ادامه پست با ما همراه باشید.

پست مرتبط:

آموزش تغییر نام بلوتوث جفت شده در اندروید

۱. ورود به تنظیمات بلوتوث در گجت‌های اندروید

برای ورود به تنظیمات بلوتوث ابتدا وارد آدرس زیر شوید:

  • تنظیمات/Settings
  • اتصالات/Connections
  • بلوتوث/Bluetooth

گزینه دیگر برای رفتن به تنظیمات بلوتوث در دستگاه‌های اندروید، استفاده از پنل اعلانات می‌باشد. کافی است لبه بالای نمایشگر را به سمت پایین بکشید و روی آیکون بلوتوث “آیکون بلوتوث” ضربه زده و نگه دارید. این کار شما را به صفحه تنظیمات بلوتوث منتقل خواهد کرد.

۲. تغییر نام بلوتوث جفت شده در اندروید

برای تغییر نام دستگاه‌های بلوتوث جفت شده، می‌توانید از آیکون چرخ دنده “آیکون تنظیمات” استفاده کنید. این آیکون را در کنار هر دستگاه مشاهده کنید و روی آن ضربه بزنید. سپس روی گزینه Rename/تغییر نام ضربه بزنید و نام دلخواه را تایپ کنید. در پایان روی دکمه ذخیره ضربه بزنید.

جمع‌بندی

در این پست، آموزش تغییر نام دستگاه‌های بلوتوث اندروید را برای شما آورده‌ایم. با این کار، می‌توانید دستگاه‌های خود را به سادگی شناسایی کنید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. امیدواریم این آموزش برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. از شما متشکریم که با ما همراه بودید. لطفا نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

اشتراک‌گذاری:

بیشتر بخوانید

پربازدیدترین مطالب

محصولات فروشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *